Spring naar de inhoud

Waar hebben we het vandaag over?

Hoe werkt de inbox?

TLDR;

Facturen die je via e-mail ontvangt, kan je doorsturen naar je persoonlijk accounti-mailadres. Je vindt alle doorgestuurde facturen terug in je inbox. Open de inbox door op de brievenbus in de menu te klikken.

Vanuit de inbox kan je:

1. Een nieuwe uitgave aanmaken voor facturen die nog niet in je boekhouding zitten.

2. Een factuur of bonnetje koppelen aan een bestaande uitgave.

3. Een zip-bestand met meerdere facturen uploaden en van daaruit uitgaven aanmaken.

Waarvoor dient de Accounti inbox?

Je kent het wel… Je koopt iets aan in de winkel en vraagt “kan dat op factuur?”

Je mailbox puilt ondertussen uit van de facturen. Daarom hebben we voor iedere gebruiker een accounti-mailadres aangemaakt. Vanuit je mailbox forward je heel eenvoudig de mail, met de factuur in bijlage, naar je eigen accounti-mailadres.

In je inbox vind je al je doorgestuurde facturen terug.

Koppelen aan bestaande uitgaven

Na het scannen van de documenten, zoekt Accounti naar bestaande uitgaven waar nog geen factuur of bonnetje aan hangt. Accounti geeft je een voorstel dat je kan goed -of afkeuren.

Nieuwe uitgave aanmaken

Via de 3 puntjes kan je eenvoudig een nieuwe uitgave aanmaken. De doorgestuurde facturen en bonnetjes worden door het algoritme uitgelezen. Er wordt zoveel mogelijk informatie opgehaald om een nieuwe uitgave vooraf in te vullen. Dubbelcheck wel de gegevens die worden overgenomen.

Upload .zip bestanden

Wil je meerdere facturen en bonnetjes in één keer opladen in Accounti? Sla ze op in een mapje en maak er een .zip bestand van. Je kan dan dit zip-bestand opladen of slepen naar de inbox. Alle facturen en bonnetjes worden gescand. Vervolgens kan je ze koppelen aan een bestaande uitgaven of nieuwe uitgaven aanmaken.